+ هندسه 2 رو کمی راحت داده بودن ، ولی انصافا خیـــــــلی زیاد بود . من دقیقا 6 صفحه نوشتم !

+ شنیدم ریاضی 3 تجربی رو کمی پیچونده بودن . سوالاشو دیدم به نظرم راحت اومد .

+ بعد این بعد از هر امتحان کلید تصحیح سوالا رو میذارم رو وبلاگ . 

- کلید تصحیح هندسه 2 . کلیک فرمو !

- کلید تصحیح ریاضی 3 . کلیک فرمو !

++ دوستانی که خیلی خیلی غلط میکنن (!) و اسم یکی دیگه رو جعل میکنن خیلی stupid تشریف دارن.

++ دوستان عزیزی که نمیخوان اسمشون مورد تجاوز قرار بگیره لطف کنن تو قسمت ایمیل یه نشونی از خودشون بذارن تا بفهمیم کسی سر کارمون نذاشته . این وبلاگ جای سوء استفاده نیست !

+ یه عکس جالب از لورل و هاردی در ایام خوش پیری ...

عکس لورل و هاردی در زمان پیری  www.taknaz.ir

++ دوستون دارم لاپار لاپار ...