کلید های تصحیح و یک کلام حرف حساب
+ هندسه 2 رو کمی راحت داده بودن ، ولی انصافا خیـــــــلی زیاد بود . من دقیقا 6 صفحه نوشتم !
+ شنیدم ریاضی 3 تجربی رو کمی پیچونده بودن . سوالاشو دیدم به نظرم راحت اومد .
+ بعد این بعد از هر امتحان کلید تصحیح سوالا رو میذارم رو وبلاگ .
- کلید تصحیح هندسه 2 . کلیک فرمو !
- کلید تصحیح ریاضی 3 . کلیک فرمو !
++ دوستانی که خیلی خیلی غلط میکنن (!) و اسم یکی دیگه رو جعل میکنن خیلی stupid تشریف دارن.
++ دوستان عزیزی که نمیخوان اسمشون مورد تجاوز قرار بگیره لطف کنن تو قسمت ایمیل یه نشونی از خودشون بذارن تا بفهمیم کسی سر کارمون نذاشته . این وبلاگ جای سوء استفاده نیست !
+ یه عکس جالب از لورل و هاردی در ایام خوش پیری ...

++ دوستون دارم لاپار لاپار ...
+ نوشته شده در چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت 17:21 توسط HAM!D reza
|